کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقش هوش مصنوعی در عرضه بروزرسانی‌های ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت اخیراً به خاطر انتشار بروزرسانی‌های مشکل‌دار هدف انتقاد بسیاری از افراد بوده است. این در حالی است که چندی پیش یکی از کارمندان این شرکت در یک ویدیو اعلام کرد که مایکروسافت از هوش مصنوعی برای بررسی بروزرسانی‌ها استفاده می‌کند و از نیروی انسانی بهره نمی‌برد.

مایکروسافت ویندوز 10 یادگیری ماشینی هوش مصنوعی آپدیت ویندوز 10

حالا مایکروسافت در یک پست وبلاگی از نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در عرضه آپدیت‌ها برای ویندوز 10 پرده برداشته است. این شرکت اخیراً از هوش مصنوعی بهره برده تا ببیند نسخه 1903 این سیستم عامل با کدام دستگاه‌ها سازگاری دارد. این کمپانی فاش کرد که نسخه 1803 اولین ورژنی بود که از هوش مصنوعی استفاده می‌کرد تا مشخص شود برای کدام رایانه‌ها مناسب است. آنها یادآور می‌شوند که یادگیری ماشینی کمک زیادی به از بین بردن مشکلات کرده است. بر اساس آمار ارائه شده، رایانه‌هایی که توسط یادگیری ماشینی آپدیت‌ها را دریافت کرده‌اند، کمتر با مشکل مواجه شده‌اند و مشکلات مربوط به درایور برایشان به وجود نیامده است.

مایکروسافت با انتشار یک نمودار نشان داد که چگونه یادگیری ماشینی به انتشار بروزرسانی‌ها کمک کرده است. این تکنولوژی دو نکته را هنگام عرضه آپدیت‌ها در نظر می‌گیرد:

 

•    مشکلات احتمالی را بررسی می‌کند تا رایانه‌ها را در برابر خطرات حفظ نماید و آنها را به توسعه‌دهندگان ویندوز گزارش می‌دهد تا برطرف شوند.
•    رایانه‌هایی که واجد شرایط دریافت بروزرسانی هستند را مشخص می‌کند و در نهایت آپدیت را به آنها می‌فرستد.

از آن جایی که مایکروسافت از ترکیب هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، از اتفاقات پیش آمده در قبل بهره می‌برد تا عرضه آپدیت‌ها در دفعات بعد بهتر صورت پذیرد. این یعنی سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی که شرایط دریافت بروزرسانی را ندارند، بروز نخواهند شد تا اینکه تعویض یا آپدیت شوند.

مایکروسافت همچنین، از پایگاه داده‌ای آژور بهره می‌برد تا مشکلات احتمالی را بررسی نماید و رایانه‌ها را در برابر خطرات حفظ کند. جدای از این دو روش یاد شده، از شیوه‌های سنتی نظیر آزمایش آپدیت‌ها و بازخوردهای کاربران نیز استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مشکلی وجود ندارد.

در پایان اشاره کنیم که اگرچه مایکروسافت از یادگیری ماشینی برای بررسی مشکلات استفاده کرده ولی خودش می‌گوید که مدل به کار رفته هنوز کامل نیست و در حال بهبود آن است. به هر حال، اگر مایکروسافت باز هم اصرار دارد نسخه 1903 را با یادگیری ماشینی بررسی کند، بهتر است ابتدا آن را تکمیل نماید و سپس از آن بهره ببرد. ضمناً، اگر این شیوه بدرستی طراحی شود، مطمئناً باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45417 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/07 تعداد مشاهده: 2395
سافت گذر